Tribunen
Brugernavn:
Adgangskode:
Gem adgangskode

Registrer
  Hjem   Forum   Kalender   Webteam   FAQ     Register
Aktive emner | Afstemninger | Fodboldnyt  | Medlemmer | Brugere online | Links | Søg | Statistik
[ Aktive medlemmer: 0 | Anonyme medlemmer: 0 | Gæster: 14 ]  [ Ialt: 14 ]  [ Nyeste medlem: xiangmy ]
 Alle fora
 Tribunen
 Debat om EfB Fodbold
 Poll: Cheerleadernes nye tøj...
 Nyt emne |   Ny afstmning Ny afstemning |   Svar på emne |   Printervenlig
Forfatter Forrige emne: Snorksover Kulturministeren? Emne Næste emne: Alt andet end en sejr er uacceptabelt på søndag  

Cheerleader
Sandkasse medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  09:58:27  Vis profil  Svar med citat
Spørgsmål:
Som nogle måske opdagede i går, er der sket lidt med cheerleadernes tøj/stil. Hvad siger I til det???

Kommentarer er velkomne!

C

Valgmuligheder:

Wooooow!
Fint-fint
OK
Argh, om igen!
Tilbage til det gamle!
Hvem?

(Anonym afstemning)

LaB
Senior medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  10:49:55  Via profil  Send LaB en ICQ Message  Klik for at se LaBs MSN Messenger adresse  Svar med citat
billeder kunne være rart for os der ikke havde mulighed for at være på stadion i går

jeg kan jo ikke skrive under alligevel, så hvad skal jeg bruge en signatur til...?!

El Diablo
Sandkasse medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  10:55:51  Via profil  Svar med citat
Det så da godt ud :-)

* * Forza EfB !!! * *

Martin Falck
Senior medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  10:57:56  Via profil  Svar med citat
Flot flot, et skridt fremad. Det begynder sku at ligne noget.

BRONZE ER GODT SØLV ER FLOT GULD SÅ GÅR VI AMOK.
Leger lidt med EFB og BK's Kommende TIFO side
www.falck-design.dk

Skrummel
Ynglinge medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  11:17:38  Via profil  Klik for at se Skrummels MSN Messenger adresse  Svar med citat
Det så godt ud tøser, der ska nok have været et par stk. som fik en "boner" Det er hva jeg vil kalde rigtigt cheerleadertøj, selv om min mening nok ikke er meget værd når det gælder tøj!! Men hva hulen var det da for nøj musik i brugte?

"I think we shall screw down the expectations" citat. Richard Møller Nielsen.

Rocco
Ynglinge medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  11:18:57  Via profil  Klik for at se Roccos MSN Messenger adresse  Svar med citat
Og så blev Rocco interesseret!!

Igen: er der billeder?

Cheerleader
Sandkasse medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  14:06:07  Via profil  Svar med citat
Godt at høre!

Der er desværre ingen billeder pt (nogen der har taget nogen i går???)... men når vi har nogen, siger vi lige til!

Musikken...? Tja, det første (inden kampen) var Safri Duo's Moonwalker - meget speciel og enten kan man li' den eller også..........

I pausen var det en ny udgave af "Jump" - Pointer Sisters' klassiker. Pop - ja - men de fleste kender den...

Det er jo en smagssag altsammen...

Flere kommentarer velkomne!

C

Skrummel
Ynglinge medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  14:24:55  Via profil  Klik for at se Skrummels MSN Messenger adresse  Svar med citat
Jeg synes pausenummeret var meget forfriskende, det jeg mente som du selv siger at den der moonwalker var noget speciel...

"I think we shall screw down the expectations" citat. Richard Møller Nielsen.

fan
Senior medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  14:55:26  Via profil  Svar med citat
I gør det flot, og de nye outfits gør lige at I virker lidt mere sexede.
Absolut vigtigt ved showdance, hvor "appearence" er vigtigt, ikke kun for præstationen, men også for hvordan I føler jer tilrette på plænen.
Det er ikke uvæsentlig for jer, at I er stilet op og ser godt ud!
Tillykke med de nye kostumer. I ser dejlige ud og gør det flot!

Fan

Mr JøGGe-EFB Fan
Ynglinge medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  15:01:21  Via profil  Svar med citat
syns det var kanon!

Måske fordi jeg stod og kiggede på jeres T-shirt der hoppede i ved nok..!

Ej. Syns det var flot tøj..! Og så syns jeg det er kanon at i danser lige foran Fan klubben!

Fakta om EFB:
Dansk mester 1961, 1962, 1963, 1965 og 1979
Pokalmester 1964 og 1976

Cheerleader
Sandkasse medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  15:15:20  Via profil  Svar med citat
Jamen dog - det er jo rent positivt! Takker for det - det luner bestemt!

Mr. Jøgge-EFB Fan - vi synes også det er kanon at I nu står der. Det var *** lidt svært før at nå heeelt hen til det andet hjørne - og vi ville jo ikke så gerne bruge alle 3-4 minutter på at løbe, vel?

Vi skal nok se om ikke der snart kan ske noget nyt, så I kan slippe for Moonwalkeren...

C

Madsen
Old Boys medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  15:31:04  Via profil  Svar med citat
Jeg så et fint billede i papirudgaven af JyskeVestkysten i dag.

adsen

klt
Sandkasse medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  17:29:02  Via profil  Svar med citat
Nogle nærbilleder af tøjet:

http://fcmnet.dk/foto/thumbnails.php?album=17&page=5

Samt andre billeder fra kampen. (set fra en FCM-fan kameralinse)

mvh.
klt / BW#2168

NB: Kender ikke lige moderator-linien herinde - indlæget strider vist lidt mod regel #7? Men jeg prøver, da billederne er efterlyst. Hvis linien er overtrådt, ja så forsvinder indlæget vel bare igen?

Mr JøGGe-EFB Fan
Ynglinge medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  20:57:23  Via profil  Svar med citat
quote:
Nogle nærbilleder af tøjet:

http://fcmnet.dk/foto/thumbnails.php?album=17&page=5

Åhh! NAJS! PATTER!!!!!

Fakta om EFB:
Pokalmester 1964 og 1976

Edited by - Mr JøGGe-EFB Fan on 09.08.2004 20:57:57

Richardo
Senior medlem

Indsendt - 09.08.2004 :  22:24:41  Via profil  Send Richardo en ICQ Message  Svar med citat
Forfriskende at se. Synes musikken veksler godt fra blød teckno til pop. Naaarjs

Årets profet

Schumi
Junior medlem

Indsendt - 10.08.2004 :  00:30:30  Via profil  Send Schumi en ICQ Message  Svar med citat
Hmmm, synes nu hellere man skulle spille noget Metallica...

På med Enter sandman, under introen kan 30 små 16-17 årige blondiner med store dejlige former stå og hoppe lidt rundt, når så Ulrichs første trommeslag falder fyres der fyrværkeri af til den store guldmedalje (Roskilde 2003 - folk der var der ved hvad jeg snakker om)...

Bagefter kan de 30 piger så danse rundt blandt det headbangende publikum mens de smider mere og mere af deres kluns...

Samtidigt med at pyroteknik inde på banen spyer flammer ud til højre og venstre så luffedyret bliver brændt af (underholdningen til det små er sikret), til sidst i nummeret skal alle pigerne så stå iført BH og trusser ved spillertunnelen, altimens "So What" begynder at spile og spillerne løber på banen i røg, damp, fyrværkeri, Metallicaske toner, 30 blondiner stående headbangende - 15.000 headbangende esbjergensere, og EfB spillerne headbangende med Berglund i front med hans lyse garn...

Under hele kampen spilles Creeping Death igen og igen, mens alle Esbjergensere står og skriger:"Die, die, die, die, die, die, die..."

Kampen er selvfølgelig EfB - BØF som bliver udraderet 10-0...

Skal vist til at sove tror jeg, er vist rimelig træt...

Alle der stemmer for bedes skrive sig ind i dette topic

Ej, godt med nye cheeleader tiltag, bliver skuffet hvis musikken er ligeså ringe som sidste år...

Edited by - Schumi on 10.08.2004 00:33:47

Krede
Ynglinge medlem

Indsendt - 10.08.2004 :  16:22:20  Via profil  Klik for at se Kredes MSN Messenger adresse  Svar med citat
Ja Det er da meget NICE deres Tøj!

Krede - Næstved's eneste EfB Fan!!

Andersen
Junior medlem

Indsendt - 10.08.2004 :  22:31:15  Via profil  Svar med citat
Øv... Jeg kan ikke åbne billederne

www.EFBeast.dk

EFBeast@hotmail.com

Richardo
Senior medlem

Indsendt - 10.08.2004 :  23:28:29  Via profil  Send Richardo en ICQ Message  Svar med citat
Jeg skulle deaktivere firewall og antivirus - vuåti så kunne jeg klikke ind og de virkede. Prøv det`?

Årets profet

NAM
Miniput medlem

Indsendt - 11.08.2004 :  01:34:44  Via profil  Svar med citat
SMID DET TØJ

aage
Junior medlem

Indsendt - 11.08.2004 :  16:32:41  Via profil  Svar med citat
Det er noget flot tøj og generelt fungerer jeres dans godt. Men når I nu skulle skifte tøj, hvorfor benyttede i så ikke lejligheden til at få den helt rigtige blå farve, Hverken pom-poms (hvis det er det det hedder, det i holder i hænderne)eller dragter er rigtig EfB-blå.
Moonwalker lyder som en gris der grynter!

aage

zill_eye
Senior medlem

Indsendt - 12.08.2004 :  11:23:36  Via profil  Svar med citat
quote:
Originally posted by aage

Det er noget flot tøj og generelt fungerer jeres dans godt. Men når I nu skulle skifte tøj, hvorfor benyttede i så ikke lejligheden til at få den helt rigtige blå farve, Hverken pom-poms (hvis det er det det hedder, det i holder i hænderne)eller dragter er rigtig EfB-blå.
Moonwalker lyder som en gris der grynter!

aage

Hvis du nu kigger igen på pom-pom-tingen og sammenligner med EfB's spilledragt så er det vel noget af den samme farve. Den nye lyseblå logo-farve er ikke den ægte EfB-blå.

EfB i Champions League
http://www.efb.frac.dk

Cheerleader
Sandkasse medlem

Indsendt - 12.08.2004 :  12:33:29  Via profil  Svar med citat
Til aage - vi llige svare, da der er en logisk forklaring.

Vores poms skifter vi nok ikke forløbigt - de er købt /dyrt) ind i USA og det ville koste en mindre formue at købe nye. Jeg har det fint med dem, så længe de ikke er helt mørke (aka. AGF-blå)...

Da vi skulle have det nye tøj, var vores designer/syerske faktisk i kontakt med nogle indere(!) for at finde den rette farve, som måske godt kunne være lidt lysere end den vi har. Men - for det første er blå pt ikke en modefarve (og findes derfor ikke i særlig mange varianter) og for det andet er pallietstof ikke at finde i så mange farver i forvejen.... Vi forsøgte fx også at skaffe hvidt pallietstof - findes ikke!

Altså - jeg forstår din pointe, men der er altså en mening med det hele!

C

Mr JøGGe-EFB Fan
Ynglinge medlem

Indsendt - 13.08.2004 :  18:39:08  Via profil  Svar med citat
quote:
Originally posted by Cheerleader

Til aage - vi llige svare, da der er en logisk forklaring.

Vores poms skifter vi nok ikke forløbigt - de er købt /dyrt) ind i USA og det ville koste en mindre formue at købe nye. Jeg har det fint med dem, så længe de ikke er helt mørke (aka. AGF-blå)...

Da vi skulle have det nye tøj, var vores designer/syerske faktisk i kontakt med nogle indere(!) for at finde den rette farve, som måske godt kunne være lidt lysere end den vi har. Men - for det første er blå pt ikke en modefarve (og findes derfor ikke i særlig mange varianter) og for det andet er pallietstof ikke at finde i så mange farver i forvejen.... Vi forsøgte fx også at skaffe hvidt pallietstof - findes ikke!

Altså - jeg forstår din pointe, men der er altså en mening med det hele!

C

Er der egentlig et pic af dig hvor du danser.:? Ville godt se hvem du var evt..?

Fakta om EFB:
Pokalmester 1964 og 1976

Schumi
Junior medlem

Indsendt - 13.08.2004 :  21:06:04  Via profil  Send Schumi en ICQ Message  Svar med citat
quote:
Er der egentlig et pic af dig hvor du danser.:? Ville godt se hvem du var evt..?

Liderlige teenageunge

Mr JøGGe-EFB Fan
Ynglinge medlem

Indsendt - 14.08.2004 :  10:22:52  Via profil  Svar med citat
quote:
Originally posted by Schumi

quote:

Liderlige teenageunge

Nææ. Er bare nysgerri (stavet rigtigt..?)

Fakta om EFB:
Pokalmester 1964 og 1976

Rocco
Ynglinge medlem

Indsendt - 14.08.2004 :  10:58:29  Via profil  Klik for at se Roccos MSN Messenger adresse  Svar med citat
quote:

Nej

Mr JøGGe-EFB Fan
Ynglinge medlem

Indsendt - 14.08.2004 :  16:21:17  Via profil  Svar med citat
quote:
Originally posted by Rocco

quote:

Nej

Hvordan staves det så..?

Fakta om EFB:
Pokalmester 1964 og 1976

Skrummel
Ynglinge medlem

Indsendt - 14.08.2004 :  16:26:59  Via profil  Klik for at se Skrummels MSN Messenger adresse  Svar med citat
Slå op i en ordbog!

Skrummel der ikke kan vente til næste kamp!

Mr JøGGe-EFB Fan
Ynglinge medlem

Indsendt - 14.08.2004 :  16:51:10  Via profil  Svar med citat
quote:
Originally posted by Skrummel

Slå op i en ordbog!

Skrummel der ikke kan vente til næste kamp!

Hva så hvis man ikke har en..? og nej mine forældre er ikke hjemme! Så kan ik spørge dem..!

Fakta om EFB:
Pokalmester 1964 og 1976

Martin Falck
Senior medlem

Indsendt - 14.08.2004 :  16:58:26  Via profil  Svar med citat
Der er mange billeder på TIFO siden.

www.falck-design.dk

Mr JøGGe-EFB Fan
Ynglinge medlem

Indsendt - 14.08.2004 :  18:18:40  Via profil  Svar med citat
quote:
Originally posted by Martin Falck

Der er mange billeder på TIFO siden.

www.falck-design.dk

ved det. men kunne være fedt hvis hun gad og sige hvem hun var på billederne!

Fakta om EFB:
Pokalmester 1964 og 1976

Cheerleader
Sandkasse medlem

Indsendt - 17.08.2004 :  10:30:32  Via profil  Svar med citat
Har lige været fraværende nogle dage.... det er såmænd ikke fordi jeg vil gemme mig, men jeg har kigget billederne igennem (fra TIFO siden) og jeg er ikke at se!

Såeh... desværre ikke denne gang!

C

Isoman
Sandkasse medlem

Indsendt - 17.08.2004 :  23:41:15  Via profil  Send Isoman en ICQ Message  Klik for at se Isomans MSN Messenger adresse  Svar med citat
Hej Piger

Jeres nye dragter er fede og I skal have kæmpe ros for den indsats I laver på stadion!
Jeg mener bare at det er alt for få fans/tilskuerer der viser det.
Mig og svoger står altid bag målet, og når I kommer ind i halvlegen er vi s** stortset de eneste der gider klappe
Alle andre har s** for travlt med at hente bajere.
Når pigerne gør sådan en kæmpe frivillig indsats for vores skyld, er det mindste vi kan gøre s** da at vise at vi påskønner det !

Hvad får I af økonomisk støtte? Er der noget fra fanklubben?
Hvis I ikke får noget videre støtte til Jeres arbejde, så bank en girokonto op og så skal jeg gerne være den første.

Isoman..

Ud at se med EFB

Forza-Esbjerg
Junior medlem

Indsendt - 18.08.2004 :  01:11:01  Via profil  Svar med citat
quote:
Originally posted by Isoman

Mig og svoger står altid bag målet, og når I kommer ind i halvlegen er vi s** stortset de eneste der gider klappe
Når pigerne gør sådan en kæmpe frivillig indsats for vores skyld, er det mindste vi kan gøre s** da at vise at vi påskønner det !

Hvad får I af økonomisk støtte? Er der noget fra fanklubben?
Hvis I ikke får noget videre støtte til Jeres arbejde, så bank en girokonto op og så skal jeg gerne være den første.

Isoman..

Ud at se med EFB

Og hvad er det så lige du fedter for ?? HE HE..

Og jo vi nyder skam rigtig meget synet at de kønne tøser, selv om vi ikke starter en bølge eller noget hver gang. MEN showet er der bestemt intet i vejen med.

Ja der er da bare ikke noget smukkere end en smuk pige i noget EFB-tøj vel drenge ?? HE HE

Pokalen tilbage til EFB og Ove P. for president ;-)

El Diablo
Sandkasse medlem

Indsendt - 18.08.2004 :  09:06:31  Via profil  Svar med citat
Århh jo cheerleader kom nu - vi vil da gerne se hvem du er....

* * Forza EfB !!! * *

OB1
Ynglinge medlem

Indsendt - 18.08.2004 :  12:29:59  Via profil  Svar med citat
@ Forza Esbjerg!

Jo, det da bestemt der er - en smuk pige uden tøj ...

Schumi
Junior medlem

Indsendt - 20.08.2004 :  21:11:38  Via profil  Send Schumi en ICQ Message  Svar med citat
OB1: DOOOHHH!!! Det var min kommentar

HotFoot
Miniput medlem

Indsendt - 21.08.2004 :  01:19:45  Via profil  Svar med citat
OB1 kan vi ikke lige få din alder på profilen, bare lige som oplysning, hold kæft med jeres pis, tag nu de piger alvorlig de gør et godt stykke arbejde.

Forza-Esbjerg
Junior medlem

Indsendt - 21.08.2004 :  08:59:33  Via profil  Svar med citat
quote:
Originally posted by HotFoot

OB1 kan vi ikke lige få din alder på profilen, bare lige som oplysning, hold kæft med jeres pis, tag nu de piger alvorlig de gør et godt stykke arbejde.

Pyha da... hvem har tisset på din sukkermad..
Som jeg da vist nok også skriver så synes jeg skam også at de gør det godt osv., men derfor kan man sq da godt sige at de ser dejlige ud osv.. Er da en del af showet.

Pokalen tilbage til EFB og Ove P. for president ;-)

Schumi
Junior medlem

Indsendt - 23.08.2004 :  01:04:35  Via profil  Send Schumi en ICQ Message  Svar med citat
HotFoot - Hmmm, kan vi ikke også få din alder, vil da ikke håber du er under alderen skindød for så synes jeg da godt nok det er synd for dig hvis du bliver stødt over sådan noget...

Og iøvrigt, selve cheerleader princippet bygger på én ting udover det med at kunne danse - Seksuel ustråling, så hold da op bare fordi vi er nogen herinde der godt kan lide at betragte nogle unge tøser der står og svinger patterne i takt til noget elendigt musik

Madsen
Old Boys medlem

Indsendt - 23.08.2004 :  09:33:05  Via profil  Svar med citat
Der er væsentlige forskelle på folkedans og cheerleaders .

Folkedans, det er det der med at svanse rundt i noget helt umoderne tekstil akompagneret af Per Spillemand og hans larmende familie.

Cheerleaders bygger på et noget anderledes princip. Til tonerne af tidens hotteste musik fremføres vridninger af understellet med det ene formål at ægge det fremmødte voksne publikum.

Problemet opstår når pigerne ikke forstår opgaven eller ikke er gamle nok til at man synes at fremtoningen er klædelige i deres unge alder. Men så skulle de måske nøjes med at øve sig indtil de ønskede færdigheder (eller alder) er nået. Små dydige cheerleaders er ca lige så spændende som våd bølgepap. Dampende sensuelle chicks med de rigtige former og bevægelser derimod kan få enhver ungersvend (og gammel knark ) til at glemme at han er til fodbold.

Vil man derfor bedømme cheerleadernes optræden, så læg mærke til sidemandens udtryk i ansigtet næste gang. Står han og smiler lidt saligt med et fåret udtryk i fjæset , så har de gjort det godt. Står han bare og snakker , så er det ud i øvelokalet igen.

Med cheerleadernes nye tekstiler synes jeg at de springer et trin op i den rigtige retning.

adsen

OB1
Ynglinge medlem

Indsendt - 23.08.2004 :  16:20:36  Via profil  Svar med citat
@ HootFoot:

Stille og rooolig ... Du bliver lige nødt til at vise mig, hvor det er jeg har skrevet at EfB's cheerleaders burde smide tøjet, eller hvor jeg har nedgjort deres arbejde!

Jeg forholdt mig udelukkende til sandhedsværdien i udsagnet: "Findes der noget smukkere end en pige i en EfB-trøje?". Jeg mener, at det er gør der - og har derudover ikke udtalt mig om noget.

Kan godt se, at mit indlæg er en dybt for meget udtalelse, som I sandhed ikke har sin plads blandt fodboldfans - der jo er kendt i vide kredse for deres høviske tone, deres milde sprogbrug og deres generelt emanciperede indstilling til kvinder og ligestilling ...

Noget helt andet er, at jeg synes der er grund til at uddele roser til vore tjirliders! Tager man starten og udgangspunktet i betragtning, så er de blevet ikke så lidt bedre; sagt på jysk ...!!

Så til De Stribede Tøser - Keep Up The Good Work!!

NG
Miniput medlem

Indsendt - 23.08.2004 :  16:28:15  Via profil  Send NG en ICQ Message  Svar med citat
quote:
Originally posted by Isoman

Ud at se med EFB

Det er satme også vigtigt med de øl. Dem må man ikke sådan undervurdere.

EfB 4 ever

Heinrich42
Miniput medlem

Indsendt - 24.08.2004 :  13:07:42  Via profil  Svar med citat
I er meget smukke i jeres nye tøj! og i gor det godt...

Men jeg syntes musikken maaske er liiiige lidt ordinaert cheerleader musik. Metallica er et spaendende input..

Hvad med:
Thin Lizzy "The boys are back in town"
AC/DC: For those about to rock

Det vill ihvertefald vaere vildt fedt hvis EfB cheerleaders dansede til den fede ROCK/METAL!!!

Istedet for som de gør alle steder... SafranDuo el. lign ... øv!
Please... prøv noget andet musik... please!

Esbjerg er altså er ROCK by... og ikke en pop by, det lader vi de andre om. ok?

West Coast Victory

Kurt
Senior medlem

Indsendt - 24.08.2004 :  13:42:14  Via profil  Svar med citat
quote:

Tydeligst bevist da man valgte at hyre det helt suveræne og højaktuelle band "Danser Med Drenge" som hovednavn til byfesten....

Kurt

OB1
Ynglinge medlem

Indsendt - 24.08.2004 :  13:47:36  Via profil  Svar med citat
Hvad angår musikken, så er der i virkeligheden kun én sang, der kan bruges på Old Varde Road Arena:

"Det lugter af fisk" med Red Warszawa!!

Teksten er konge, og guitaren er tung og svedig ...
Men indrømmet, den er noks vær at danse til!!

lezgo4
Senior medlem

Indsendt - 24.08.2004 :  15:56:02  Via profil  Svar med citat
quote:
Originally posted by perker

**** perker pigerne er nogle sorte svin,

Du kommer nok ikke til at hænge ud her ret længe lille ven.....

lezgo4

Kurt
Senior medlem

Indsendt - 26.08.2004 :  11:55:44  Via profil  Svar med citat
Ville det ikke være en idé at slette både "perker"s profil herinde og hans lamme indlæg, når vi nu har 3 administratorer?

Kurt

WeeMan
Miniput medlem

Indsendt - 26.08.2004 :  12:57:57  Via profil  Svar med citat
Ednu et tydeligt bevis på at det er farligt at lade sin PC stå tændt i børnehaven!

/WeeMan - Der synes Perker skulle bede den nærmeste pædagog om at skifte ham, og så slukke for kinpjuteren.

/WeeMan - And there you have it!

Farnerud
Junior medlem

Indsendt - 26.08.2004 :  13:30:30  Via profil  Svar med citat

Det er så derfor vi har valgt at lade SPAR 2 flyde ud i gennem højtalerne under indløbet...

Nej lad os da se vores helte løbe på banen til AC/DC Hells Bells. Den ville være noget andet det sukkersøde, klistrede popmusik som SPAR 2 leverer...

Madsen
Old Boys medlem

Indsendt - 26.08.2004 :  14:35:32  Via profil  Svar med citat
Jeg vil foreslå at man via knægtens staveplade indledte en dialog med ham om grundlæggende etikette. Måske det er at forvente for meget af ham, men et eller andet skal hans hjemme-hos-pædsgog vel lave. Mislykkes det kam man jo altid svinebinde ham til en radiator med to jagtpatroner i kæften.

adsen

Cheerleader
Sandkasse medlem

Indsendt - 27.08.2004 :  09:27:03  Via profil  Svar med citat
Til jer der ønsker rock/heavy metal til vores danse: om igen!

Der kan ikke danses til det - og netio danse er jo det, vi er der for.

-Og det der med at Esbjerg skulle være en rock-by - hvor står det???

Vores musik vælger vi primært udfra hvad vi kan og har lyst til at danse til - og derefter hvad folk vil høre. Safri Duo er måske meget brugt, men også afsindigt populært og så går det næsten i kroppen på en.

Uanset hvad - vi bliver nød til at danse til rytmisk danse-musik og vi vil aldrig kunne behage alle...

Ses på søndag!

C

Forrige emne: Snorksover Kulturministeren? Emne Næste emne: Alt andet end en sejr er uacceptabelt på søndag  
 Nyt emne |   Ny afstmning Ny afstemning |   Svar på emne |   Printervenlig
Hop til:
Tribunen © 2004 TUH Go To Top Of Page