Tribunen
Brugernavn:
Adgangskode:
Gem adgangskode

Registrer
  Hjem   Forum   Kalender   Webteam   FAQ     Register
Aktive emner | Afstemninger | Fodboldnyt  | Medlemmer | Brugere online | Links | Søg | Statistik
[ Aktive medlemmer: 0 | Anonyme medlemmer: 0 | Gæster: 6 ]  [ Ialt: 6 ]  [ Nyeste medlem: ubtnadjgw ]
 Alle fora
 Tribunen
 Debat om EfB Fodbold
 EFB Spilletrøje
 Nyt emne |   Ny afstmning Ny afstemning |   Svar på emne |   Printervenlig
Forfatter Forrige emne: (EFBeast) FC Midt-EFB Emne Næste emne: Pokalfinalen i Viborg  

marco
Sandkasse medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  11:00:35  Vis profil  Svar med citat
Hej jeg er en EFB fan som bor på sjælland og så ville jeg høre om der var nogen der vidste om der er nogen butikker her over der sælger EFBs nye spillertrøje. jeg har kontaktet Unisport og de siger de først for den nye trøje fra den nye sæson eller først til vinter skod men hvor kan man købe den nye her på sjælland udover på efb shoppen

Claus
Ynglinge medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  11:07:04  Via profil  Svar med citat
Marco, hvis du er EfB Fan er det så ikke et meget godt princip at støtte klubbens egen butik?

Claus
EfBeast

marco
Sandkasse medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  11:10:17  Via profil  Svar med citat
Jo det har jeg også tænkt mig men hvis der nu var nogen butikker der solgte den her over så ville jeg ha taget ind og prøvet den og så købt den over efb shoppen For er tvilv om det skulle være medium eller small

EFB Forever

Claus
Ynglinge medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  11:47:11  Via profil  Svar med citat
...Så tag medium. Så er den til at vokse i.

Claus
EfBeast

Enrique
Sandkasse medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  14:48:33  Via profil  Svar med citat
Er det iøvrigt ikke imponerende at en T-shirt kan koste 579 kr.!!!!!!!!! Det er ihvertfald prisen, hvis man er interesseret i at støtte sit hold iført de rigtige farver. Efb er en god klub med et godt fodboldhold, men det er ikke en italiensk tøjdesigner.

- Sport is imposing order on what was chaos.

Edited by - Enrique on 01.05.2006 16:12:56

LaB
Senior medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  16:25:35  Via profil  Send LaB en ICQ Message  Klik for at se LaBs MSN Messenger adresse  Svar med citat
quote:
Originally posted by Enrique

Er det iøvrigt ikke imponerende at en T-shirt kan koste 579 kr.!!!!!!!!! Det er ihvertfald prisen, hvis man er interesseret i at støtte sit hold iført de rigtige farver. Efb er en god klub med et godt fodboldhold, men det er ikke en italiensk tøjdesigner.

Nu er det jo ikke en T-shirt men en original spilletrøje, nøjagtigt magen til dem der spilles i på banen. Derudover vil jeg da give dig ret i, at prisen er ved at være godt polstret. Købte min jersey for 2 år siden til den nette sum af 375 kr...

bird
Junior medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  16:43:04  Via profil  Svar med citat
Da er da en fuldstændig vanvittig pris. Der er da mange der holder igen med at købe en trøje p.gr.a. disse priser.

En trøjepris på DKK 300 - 350 er mere passende og en sætpris på DKK 500-600.

Det kan sku ikke være rigtigt at det koster mere for en bluse end det koster for 1 års kontingent for drengen til mikroput-fodbold.

Kom da ind i kampen!!!!!

LaB
Senior medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  17:12:11  Via profil  Send LaB en ICQ Message  Klik for at se LaBs MSN Messenger adresse  Svar med citat
Ja, det er lidt imponerende, at trøjen koster 75,- mere end f.eks. FCK's. FCK spiller i Kappa, som generelt er et noget dyrere mærke end Umbro, så enten skal Shoppen's lommer fores lidt ekstra, eller også har vi inkompetente indkøbere, der ikke kan skaffe en ordentlig grundpris på varerne.

Claudio
Ynglinge medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  17:21:39  Via profil  Svar med citat
Om ikk andet er det da skjult støtte til EfB

Indtil igår var den altså på tilbud til 499 inkl tryk, og jeg fik selv gaflet mig en.

Men enig priserne er høje og alt andet lige ville de få mere gang i salget med nogle tilbud, som så igang avler salg da flere og flere er i klædt blåt og hvidt.

Claudio
EfBeast
- nu også på øretævernes holdeplads!!!

kenni
Senior medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  17:22:58  Via profil  Svar med citat
EfBs trøjer er ikke en krone dyrere end andre klubbers. Normalprisen på en dansk klub-trøje er 500 kr., og det koster EfBs også.

Skal man have navn og nummer på ryggen, koster det selvfølgelig ekstra - nemlig 80 kr.

quote:
Hjemmebanetrøje, Umbro, voksen med tryk

Pris: DKK 579,00

http://www.shoppen.efb.dk/group.asp?group=16&sub=16

LaB
Senior medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  18:10:22  Via profil  Send LaB en ICQ Message  Klik for at se LaBs MSN Messenger adresse  Svar med citat
quote:
Originally posted by kenni

EfBs trøjer er ikke en krone dyrere end andre klubbers. Normalprisen på en dansk klub-trøje er 500 kr., og det koster EfBs også.

Skal man have navn og nummer på ryggen, koster det selvfølgelig ekstra - nemlig 80 kr.

Nu kiggede jeg jo på FCK's, og de 499,- de koster er inkl. tryk så jo, de er dyrere.

Brøndby's Adidas trøjer koster 300,- og 60,- for tryk...

Edited by - LaB on 01.05.2006 18:11:53

Gulle
Miniput medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  18:16:03  Via profil  Send Gulle en Yahoo! Message  Svar med citat
Ja... Det er for dyrt!

Men købte nu alligevel en ny trøje i anledning af pokalfinalen... Man skal jo se ordentlig ud

EfB - Altid førstevalget! (Dernæst Barca og United)

JohnniBoy
Ynglinge medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  18:55:16  Via profil  Svar med citat
Kunne egentligt godt give 500 kr. for vores gamle Puma trøje, for den var en god kvalitet, men de nye Umbro er 500 kr. altså alt for meget.

kenni
Senior medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  19:03:52  Via profil  Svar med citat
quote:
Originally posted by LaB

quote:

Nu kiggede jeg jo på FCK's, og de 499,- de koster er inkl. tryk så jo, de er dyrere.

Brøndby's Adidas trøjer koster 300,- og 60,- for tryk...

FCKs kappa var på tilbud - normalprisen er den samme som EfBs. Jeg ved iøvrigt, at man kunne erhverve sig FCKs kappa for 250(!) kr. op til braget igår.

At Brøndbys trøje kun koster 300 kr. skyldes, at de skifter trøje efter ferien. OB, AaB, Viborg, AGFs m.m. koster 500 kr.

LaB
Senior medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  21:12:32  Via profil  Send LaB en ICQ Message  Klik for at se LaBs MSN Messenger adresse  Svar med citat
quote:
[brFCKs kappa var på tilbud - normalprisen er den samme som EfBs.

noget du gætter dig til, eller har du blot gennemgående viden om samtlige fanshops i DK?

intet sted på produktbeskrivelsen antydes det, at trøjen er på udsalg.
http://www.supershoppen.dk/eWeb/products/getProduct.asp?iDp=699&langID=1&iDc=40&iDsc=11

quote:
At Brøndbys trøje kun koster 300 kr. skyldes, at de skifter trøje efter ferien.

den havde jeg så lige overset.

og skal vi så lige ta' dem:

AC Horsens: 400,- {http://www.achorsens.dk/default.asp?stc=6}

AGF: 500,- {http://www.aarhusfanshop.dk/product.asp?product=13&sub=3&page=1}

FCM: 500,- {https://www.ulveshoppen.dk/default.asp?page=order&brand=Spillet%F8j#products}

FCN: 350,- {http://www.fcnshoppen.dk/product_info.php?cPath=25&products_id=54}

Silkeborg: 349,- {http://www.sif-support.dk/souvenirs.asp?ID=2452}

SønderjyskE: 500,- {http://www.soenderjyske.dk/page.asp?sideid=273&zcs=3}

OB: 559,- {http://www.ob.dk/default.asp?ModulFunctionID=5&ShopProductID=170&ShopProductGroupID=9}

AaB: 499,95 {http://www.aabsportfashion.dk/product.asp?product=154&sub=2&page=1}

Viborg: 499,- {http://www.vff.dk/site-box.cfm?SIID=1&SEID=111&meid=0}

så generelt set har du da ret, kenni... der er dog undtagelser.

Edited by - LaB on 01.05.2006 21:15:24

Mazu
Miniput medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  21:22:13  Via profil  Klik for at se Mazus MSN Messenger adresse  Svar med citat
God statestik du har fundet der Lab

kenni
Senior medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  21:22:45  Via profil  Svar med citat
quote:
noget du gætter dig til, eller har du blot gennemgående viden om samtlige fanshops i DK?

Jeg har en bror, som, desværre, er FCK-fan, og han har bestilt utallige trøjer gennem Supershoppen. Han fortalte også, at man kunne erhverve sig den nye Kappa-trøje for 250 kr. igår som optakt til braget.

Hoax
Ynglinge medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  21:32:04  Via profil  Svar med citat
Ja en 2 - 300 kr må sq være rimeligt for sådan et stykke kunststof - FCN ´s er da noget af det fedeste og til en pris af 350 ,- -der er noget der stinker et sted !
500 dask for en trøje er total latterligt !

// HoaX

awn12
Old Boys medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  21:37:04  Via profil  Svar med citat
Ja 500 kr er alt for meget men det er jo på merchandise og trøje salg at klubberne tjener mange af deres penge. Tager man de store udenlandske klubber kan en trøje koste op imod 600 kr.

Men tror ikke man får klubberne til at sætte priserne ned, fordi der vil altid være nogen som køber trøjerne selvom de koster 500 kr. For klubberne gælder det jo blot om at "malke" os fans, og det er jo også en af grundene til at de store hold som Manchester United, Barcelona, Milan, etc skifter trøje som vi andre skifter undertøj.

Edited by - awn12 on 02.05.2006 10:24:16

Hoax
Ynglinge medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  23:16:41  Via profil  Svar med citat
Så sandt som det er skrevet AwN !

// HoaX

Søren L
Junior medlem

Indsendt - 01.05.2006 :  23:36:45  Via profil  Svar med citat
Ja det er da imponerende med den pris, når trøjen ikke koster mere end 50-100 kr i indkøb....

Kurt
Senior medlem

Indsendt - 02.05.2006 :  00:12:23  Via profil  Svar med citat
Tja, en original Barca-trøje med tryk koster 499,-, men EfB er selvfølgelig også lige en tand bedre

Kurt - ordblind, demagogisk nihilist :-)

bird
Junior medlem

Indsendt - 02.05.2006 :  08:05:12  Via profil  Svar med citat
quote:
Originally posted by Kurt

Tja, en original Barca-trøje med tryk koster 499,-, men EfB er selvfølgelig også lige en tand bedre

Kurt - ordblind, demagogisk nihilist :-)

Jeg sad og tænkte præcis det samme. Min søn på 8 har en Bechmann efb-trøje, men der er da ingen tvivl om, at skal han vælge idag mellem en Ronaldinho-trøje eller en Berglund-trøje, så ville valget falde på Ronaldinho-trøjen 11 gange ud af 10. Show-off værdien er simpelthen meget større ved klubtrøjen fra en international storklub.

Forrige emne: (EFBeast) FC Midt-EFB Emne Næste emne: Pokalfinalen i Viborg  
 Nyt emne |   Ny afstmning Ny afstemning |   Svar på emne |   Printervenlig
Hop til:
Tribunen © 2004 TUH Go To Top Of Page