Tribunen
Brugernavn:
Adgangskode:
Gem adgangskode

Registrer
Glemt adgangskode?
  Hjem   Forum   Kalender   Webteam   FAQ     Register
Aktive emner | Afstemninger | Fodboldnyt  | Medlemmer | Brugere online | Links | Søg | Statistik
[ Aktive medlemmer: 0 | Anonyme medlemmer: 0 | Gæster: 10 ]  [ Ialt: 10 ]  [ Nyeste medlem: HeXia ]
 Alle fora
 Tribunen
 Off Topic
 Pludselig blev man da glad for "BWA"
 Nyt emne |   Ny afstmning Ny afstemning |   Svar på emne |   Printervenlig
Forfatter Emne Næste emne: Team Esbjerg på vej mod lukning  

The Bold
Senior medlem

Indsendt - 03.05.2010 :  14:05:16  Vis profil  Svar med citat
Uanset om man kan lide virksomhedsnavngivne fodboldstadions eller ej, så synes jeg i Esbjerg vi skal være godt tilfredse med at vores stadion hedder et nogenlunde mundret navn som Blue Water Arena. OB (i ved det hold fra Fyn) præsenterede i dag en ny navne sponsor til Odense Stadion. I stedet for Fionia Park (Fyn Parken) skal det nu hedde....bada daaaa....

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/article1340014.ece

Tre-For Park...YIKES! I den forbindelse sjovt at Tre-For står for Trekantsområdets Forsyningsselskab ikke så meget med Odense at gøre. Blue Water symboliserer da i det mindste vand og blå farver =Esbjerg, Tre-For Park er udtryk for dårlig geografisk sans. Kan godt forstå hvis der er nogle der brokker sig på Fyn.
1924 Viva Esbjerg fB

Edited by - The Bold on 03.05.2010 14:07:16

dembanyren
Miniput medlem

Indsendt - 04.05.2010 :  20:49:16  Via profil  Svar med citat
Jojo.. men mon ikke det giver lidt flere knaster end Blue Water Arena.. kunne da godt tænke mig at Tre-for kastede sine millioner denne vej fremfor til Fyn.. jeg er mega-****ing-pisse-røv ligeglad med navnet.. for mig vil det altid hedde Esbjerg stadion.

The Bold
Senior medlem

Indsendt - 05.05.2010 :  17:04:09  Via profil  Svar med citat
Det ved jeg nu ikke om det gør. Blue Water opererer globalt, Tre-For opererer i trekantsområdet og på fyn. Tror nu nok Esbjerg bliver fint betalt

1924 Viva Esbjerg fB

Keestro
Junior medlem

Indsendt - 05.05.2010 :  17:35:09  Via profil  Svar med citat
quote:
Skrevet af The Bold

Det ved jeg nu ikke om det gør. Blue Water opererer globalt, Tre-For opererer i trekantsområdet og på fyn. Tror nu nok Esbjerg bliver fint betalt

Uden at kunne bakke mit indlæg op med en konkret kilde, har jeg hørt, at Blue Water fik navnet på stadion voldsomt billigt i tidernes morgen. Helt konkret skulle det have kostet Blue Water fem millioner kroner for en fem-årig periode, altså en million kroner årligt.

Når aftalen skal fornyes om et par år, slipper Blue Water (eller hvem der nu køber navne-rettighederne) næppe med fem millioner kroner igen.

dahler
Junior medlem

Indsendt - 06.05.2010 :  00:09:09  Via profil  Svar med citat
quote:
Skrevet af Keestro

Når aftalen skal fornyes om et par år, slipper Blue Water (eller hvem der nu køber navne-rettighederne) næppe med fem millioner kroner igen.

Er det noget du ved noget om eller er det bare gætterier/rygter ?
Jeg kunne sagtens forestille mig det modsatte scenarie, med finanskrise og alt den turbulens der følger i kølvandet.
Lønninger der stagnerer eller ligefrem bliver mindre, indikerer ikke ligefrem en bedre aftale, end den der blev truffet mens højkonjukturen og forbrugsfesten hamrede derud af i allerhøjeste gear.
Jeg tror EFB vil være glade for en forlængelse af aftalen under samme vilkår, men tror desværre ikke sponsorkronerne sidder så løst i lommerne mere - heller ikke hos Blue Water.

Emne Næste emne: Team Esbjerg på vej mod lukning  
 Nyt emne |   Ny afstmning Ny afstemning |   Svar på emne |   Printervenlig
Hop til:
Tribunen © 2004 TUH Go To Top Of Page