| Forfatter |
Emne  |
|
|
The Bold
Senior medlem

|
Indsendt - 03.05.2010 : 14:05:16
|
Uanset om man kan lide virksomhedsnavngivne fodboldstadions eller ej, så synes jeg i Esbjerg vi skal være godt tilfredse med at vores stadion hedder et nogenlunde mundret navn som Blue Water Arena. OB (i ved det hold fra Fyn) præsenterede i dag en ny navne sponsor til Odense Stadion. I stedet for Fionia Park (Fyn Parken) skal det nu hedde....bada daaaa....
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/article1340014.ece
Tre-For Park...YIKES! I den forbindelse sjovt at Tre-For står for Trekantsområdets Forsyningsselskab ikke så meget med Odense at gøre. Blue Water symboliserer da i det mindste vand og blå farver =Esbjerg, Tre-For Park er udtryk for dårlig geografisk sans. Kan godt forstå hvis der er nogle der brokker sig på Fyn.
|
| 1924 Viva Esbjerg fB |
Edited by - The Bold on 03.05.2010 14:07:16
|
|
|
dembanyren
Miniput medlem

|
Indsendt - 04.05.2010 : 20:49:16
|
Jojo.. men mon ikke det giver lidt flere knaster end Blue Water Arena.. kunne da godt tænke mig at Tre-for kastede sine millioner denne vej fremfor til Fyn.. jeg er mega-****ing-pisse-røv ligeglad med navnet.. for mig vil det altid hedde Esbjerg stadion.
|
|
 |
|
|
The Bold
Senior medlem

|
Indsendt - 05.05.2010 : 17:04:09
|
Det ved jeg nu ikke om det gør. Blue Water opererer globalt, Tre-For opererer i trekantsområdet og på fyn. Tror nu nok Esbjerg bliver fint betalt
|
| 1924 Viva Esbjerg fB |
|
 |
|
|
Keestro
Junior medlem

|
Indsendt - 05.05.2010 : 17:35:09
|
quote: Skrevet af The Bold
Det ved jeg nu ikke om det gør. Blue Water opererer globalt, Tre-For opererer i trekantsområdet og på fyn. Tror nu nok Esbjerg bliver fint betalt
Uden at kunne bakke mit indlæg op med en konkret kilde, har jeg hørt, at Blue Water fik navnet på stadion voldsomt billigt i tidernes morgen. Helt konkret skulle det have kostet Blue Water fem millioner kroner for en fem-årig periode, altså en million kroner årligt.
Når aftalen skal fornyes om et par år, slipper Blue Water (eller hvem der nu køber navne-rettighederne) næppe med fem millioner kroner igen.
|
___________________ En klog mand |
|
 |
|
|
dahler
Junior medlem

|
Indsendt - 06.05.2010 : 00:09:09
|
quote: Skrevet af Keestro
Når aftalen skal fornyes om et par år, slipper Blue Water (eller hvem der nu køber navne-rettighederne) næppe med fem millioner kroner igen.
Er det noget du ved noget om eller er det bare gætterier/rygter ? Jeg kunne sagtens forestille mig det modsatte scenarie, med finanskrise og alt den turbulens der følger i kølvandet. Lønninger der stagnerer eller ligefrem bliver mindre, indikerer ikke ligefrem en bedre aftale, end den der blev truffet mens højkonjukturen og forbrugsfesten hamrede derud af i allerhøjeste gear. Jeg tror EFB vil være glade for en forlængelse af aftalen under samme vilkår, men tror desværre ikke sponsorkronerne sidder så løst i lommerne mere - heller ikke hos Blue Water.
|
________________________ Mennesket lever ikke længe nok til at drage fordel af sine fejl. |
|
 |
|
| |
Emne  |
|